איך מתבצע התשלום לרכבת?

 

1. באמצעות אחת מאפלקציות התחבורהMoovitהופאון רב-פספנגוCello או ZUZU (לחיילים בלבד), מעדכנים כרטיס אשראי ונרשמים לשירות. בוחרים את התחנה בה הנכם נמצאים, מקלבלים ברקוד ועולים. (שימו לב במקרה של בדיקת מפקח, יש להציג לו את הברקוד שקיבלתם בישומון). 

2. באמצעות כרטיס רב קו - חשוב לטעון בו הסדר נסיעה מתאים ולתקף אותו לפני העלייה לרכבת. התיקוף מתבצע
בשערים שבתחנות התת־קרקעיות או במכשירי התיקוף שבתחנות במפלס הרחוב. 

אין לכם כרטיס רב-קו? לא נורא! רבות הדרכים להנפיק כרטיס במיוחד לפרופיל ולזכאות שלכם:
באתרי האינטרנט של 'רב-קו' אונליין/הופאון/רב פס או במרכזי השירות של הקו האדום הממוקמים ביפו/תחנת קרליבך, במרכזי שירות ׳על הקו׳ - ברחבי הארץ > יתן לברר באתר www.pti.org.il, ניתן גם להנפיק במכונות הכרטוס הממוקמות בכל תחנות הקו האדום.

 

רב קו או אפליקציות?

 

היכן שנח לכם! 

ניתן לשלם ולתקף נסיעה גם באמצעות אפליקציות התחבורה הרבות העומדות לרשותכם, וגם באמצעות כרטיס הרב קו. 

 

שירות לקוחות

מענה טלפוני במספר 9943* בימים א' – ה' – מהשעה 05:00 בבוקר ועד 01:00 בלילה. בימי ו' – מהשעה 05:00 בבוקר ועד כחצי שעה לפני כניסת השבת. מוצ"ש – ממחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 1:00 בלילה.

שירות פרונטלי יינתן באחד משני מרכזי השירות: מרכז השירות ביפו חצרות יפו, דרך שלמה 4, תל אביב-יפו, מרכז השירות קרליבך בתחנה התת קרקעית קרליבך בתל אביב. ימים ושעות פעילות של מרכזי השירות: ימים א' – ה' – בין השעות 08:00 ו-20:00, ימי ו' וערבי חג – בין השעות 9:00 ו-13:00. 

ניתן גם לפנות אלינו גם בדיגיטל ! באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של הדנקל וגם באמצעות הדואר האלקטרוני : Service@dankal.co.i.

 

 

 

 

יתרונות הרכבת

יתרונות הרכבת הקלה ומידע כללי